retourneren en ruilen

Wij garanderen jou dat een aankoop bij ons geen miskoop zal zijn!

Bent u toch niet tevreden over uw aankoop? Of heeft u misschien een defect ontdekt? Wij helpen je zonder probleem verder tot de juiste oplossing. Hieronder lees je alles over het retourneren of ruilen van producten.

CSV Computers verkoopt een grote hoeveelheid aan producten. Grotendeels van onze producten worden rechtstreeks verstuurd vanuit onze groothandel leveranciers. Het retoursturen van deze producten horen volgens de aangegeven procedure te worden voldaan.

Wij leveren vanuit eigen voorraad veelal laptops, desktops en bepaalde componenten. De meeste laptops & desktops kopen wij als ex-lease (A-Grade) in. A-Grade houdt in dat het product maximaal een half jaar gebruikt mag zijn. Al zullen de meeste producten die wij leveren dit niet halen, kunnen hier en daar wel lichte gebruikerssporen aanwezig zijn. Echter baseren wij onze prijzen ook naar netheid van het product. (dit geldt alleen voor onze ex-lease laptops en desktops!).

Twijfel je over het aangeschafte product? Neem dan gerust contact met ons op om dit te bespreken! Misschien kunnen wij hier iets in betekenen qua advies.

14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht)

Natuurlijk komt het voor dat u toch niet volledig content bent met het product. Maak in dit geval gebruik van onze 14 dagen bedenktijd. Het retoursturen binnen dit termijn is onder de hieronder genoemde voorwaarden geen enkel probleem: Meld je retour aan via je account op www.csvcomputers.nl – rechtsboven in beeld bij inloggen.

Via de mail ontvang je een herroepings/retour instructieformulier.

Print dit formulier uit en vul dit naar redelijkheid in en voeg dit vervolgens toe aan de verpakking.

Stuur het product terug in de originele verpakking en verzenddoos. Het juiste retouradres staat vermeld in de mail.

Wij accepteren strikt en alleen retouren die in dezelfde staat verkeren als dat wij deze verzonden hebben. Bij beschadiging van het product of onzorgvuldig danwel onkundig omgang zichtbaar is zullen wij deze zending niet accepteren.

Verzend het product als retour altijd als verzekerde post, het risico op beschadiging bij het retour zenden valt onder de verantwoordelijkheid van jou als klant.

Onvolledige of niet naar juistheid ingevulde retourformulieren kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Defect product

Heb je een defect geconstateerd bij ontvangst? Volg in dit geval de procedure van retourneren en geef aan dat dit een defect bij ontvangst betreft. Wij zullen de reparatie op onze kosten uitvoeren. Indien het product niet reparabel is zullen we het vervangen door een nieuw product.

Stuur het product als verzekerde product op, deze kosten zullen wij na afhandeling terugstorten op de rekeningnummer waarmee de bestelling voldaan is.

Defect binnen garantie

Een garantie geven wij omdat wij achter ons product staan en omdat het de bedoeling is jou als klant te beschermen tegen een mogelijk niet deugdelijk product.

Verbruiksartikelen zoals accu’s, software en cartridges vereist een beperktheid op garantie.

Heb je zelf een product van ons geüpgrade met bijvoorbeeld extra RAM geheugen of een sterkere videokaart? Verstuur dan het product zoals het in oorsprong was! Aangepaste systemen kunnen wij niet naar redelijkheid beoordelen.

Defect buiten garantie

In de hieronder aangegeven gevallen kan je als klant geen aanspraak maken op wettelijke garantie:

  • 1. Bij beschadiging of in ieder geval van defecten veroorzaakt door opzet of grove nalatigheid
  • 2. Bij ondeskundig of onoordeelkundig gebruik
  • 3. Bij nalaten tijdig onderhoud te plegen of bij onjuist onderhoud
  • 4. In geval van gebruik van een product anders dan voor privé gebruik
  • 5. Bij het blootstellen van een product aan vochtigheid, extreme warmte, koude of droogte